3600 دستگاه پوز بانك كشاورزي در كردستان فعال است
نوشته شده توسط : سوران زندی

معاون بانكداري الكترونيك بانك كشاورزي كردستان:
3600 دستگاه پوز بانك كشاورزي در كردستان فعال است

خبرگزاري کرد نیوز: معاون بانكداري الكترونيك و بازاريابي بانك كشاورزي استان كردستان گفت: در حال حاضر 3 هزارو 657 دستگاه پوز بانك كشاورزي در سطح فروشگاه‌هاي استان كردستان مستقر و فعال است.

ايرج يوسفي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کرد نیوز در سنندج اظهار داشت: يك هزارو 423 دستگاه از اين تعداد در شهرستان سنندج، 483 دستگاه در شهرستان سقز، 936 دستگاه در شهرستان بانه، 218 دستگاه در شهرستان مريوان، 89 دستگاه در شهرستان كامياران، 431 دستگاه در شهرستان قروه، 28 دستگاه در شهرستان بيجار و 49 دستگاه در شهرستان ديواندره مستقر است.
وي در ادامه افزود: بانك كشاورزي به منظور ارتقاي بانكداري الكترونيك اقدام به برگزاري جشنواره سرو كه از اول خرداد ماه جاري آغاز شده و تا اول آذر ماه امسال ادامه دارد، به دارندگان دستگاه پايانه‌هاي فروش جوايزي اهدا مي‌شود.
وي در ادامه نقش بانكها در اقتصاد جامعه را بسيار موثر است و تصريح كرد: بانكها پس‌انداز و اندوخته مردم را جمع‌آوري و در قالب سپرده و تسهيلات به متقاضيان طرح‌ها براي اجراي پروژه‌ها سرمايه‌گذاري مي‌كنند و اين زمينه رونق اقتصاد را فراهم ميسازد.
وي از بانك‌ها به عنوان امين مردم در زمينه نگهداري از وجوه نقدي آنان نام برد و گفت: تحت هيچ شرايطي به اموال مردم در بانكها تعرض نمي‌شود.
يوسفي در ادامه عنوان كرد: بانكها نقش مهمي را در كنترل نقدينگي خواهند داشت وعامل اصلي كنترل قيمت‌ها بوده واز تورم جلوگيري مينمايند.
معاون بانكداري الكترونيك بانك كشاورزي در ادامه تصريح كرد: با ايجاد تحول عظيم در بانكداري و با اجراي نظام بانكداري تحولات بزرگي در بانكها به صورت تخصصي وغيرتخصصي صورت گرفته است كه به عنوان نمونه بخش‌هاي خدمتگزار در تمامي دستگاه‌هاي خود تحولات اداري و بانكي را ايجاد كرده‌اند.




:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: